Frågor och svar :)

Har hört att du har navel piercing, varför vågar du inte visa den? Haha (lite random fråga) Det klart jag visar den? Du kanske inte har frågat, jag springer ju inte runt och showar ;) haha 
Gillar du mig Inez?/Linnea: Jag undrar om det ens är mänskligt att inte kunna gilla dig Linnea! :)
Hur går det med skolan? Jorå, det rullar. *Alltid lika tråkigt*
Gillar du gurka? Haha aa det gör jag :D
Visst är du sjukt snygg? (Jag är avundsjuk) Oj, hehe tack. :)
Läser du min blogg? Det gör jag, och jag älskar den!
Favvo låt? Jag vet faktiskt inte just nu.. 
Har du några syskon? Japp en härlig stora syster :D
Vad heter alla i din familj? Anna, Thomas, Inez och Moa.
Har du några djur? Aa, fiskar och de två allra gulligaste marsvinen. 
Gillar du skolmaten? Den har blivit bättre, men kommer aldrig gilla skolmaten. 
Armband, halsband eller ring? Allt! Helst kombinera armband halsband och ringar! Lööve it
Läsk eller godis? Plock godis, helt klart!
Nummer femton eller tjugo? Haha oj, 20 :P
Hur mår du för det mesta? Just nu? Helt ärligt, inte alls bra :/
Gillar du din klass? Till och från, jag gillar min klass men vissa personer kan vara lite jobbiga. 
Vem är du mest med i din skola? Är med väldigt många ;)
Favorit sport? (Du får inte ta fotboll) TEEENNNISS! <3
Snyggast i klassen? Det är ju jag! ;)
Snyggast i plugget? Tsss
Vad är mest vältränat på din kropp? Finns det något som inte är vältränat på min kropp? ;) 
Är du onöjd med något i ditt liv? Just nu är det väldigt mycket jag skulle vilja ändra på. 
Din blogg är grym, visste du det? Heh, taaaack :D
Du är galet bra på att sjunga, ellerhur? (AAAVVENSJUK SOM FAN) Omg, vad fina kommentarer. Tack så mkt :D 
Favorit blogg?
Vilken dag fyller du år? 12 september
Vem hejar du på i Idol? Kollar inte på idol. 
Skulle du vilja heta något annat än Inez? Isf vad? Jag vet faktiskt inte, pappa berättade att jag alltid sa att jag ville heta Silvia när jag var liten. Men nej jag är nog ganska nöjd med mitt namn. 
Finaste kill/tjej namnet? Oooooh, jag älskar Charlie!
vad har du önskat dig i julklapp? Oj, det har jag inte ens funderat på ;)
favvo kläder? Jag har många favoriter.
funderat över gymnasiet ? vilken linje / skola? Värmdö? Sam/beteende? Räddningslinjen, Stockholms idrottsgymnasium? ;)
tennis eller fotboll? Oj, denna fråga är alltid lika svår.. Jag säger nog ändå tennis faaast jag älskar båda! Nej det får bli tennfotisboll :)

Tack för de fina frågorna, och de fina kommentarerna! Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: sara

Men uppdatera bloggen dååååå! Puuss <3

2010-11-20 @ 00:39:00
URL: http://mascarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0