VÄNSKAP ÄR KÄRLEK UTAN VINGAR

Jag förstår inte hur hon tänker. Det man vill höra från en vän är "stanna" men istället vände hon ryggen till och gick iväg, då hon hade kommit på orsaker till att lämna. Alla får problem och allt är inte perfekt, men jag trodde inte att det var värt att ge upp så snabbt. Saken är den att jag inte bryr mig längre, jag gjorde det förut men jag orkar inte bry mig längre eftersom det är det du vill att jag ska göra. Och jag kan inte heller säga att jag har något emot dig, för det har jag inte. Utan det var du som gjorde valet och nu får det vara så. Jag har underbara vänner och det är dom jag lägger tid på, inte någon som vill att jag ska tillåta skit. Men den som söker en vän utan brister blir utan.
Jag älskar mina vänner och du valde att inte bli älskad.

1297942713390059_large

Du sårade mig verkligen, och det gjorde ont. Jag vet att det kommer att vara jobbigt att gå vidare, men det kommer att vara jobbigare för dig när du inser att jag aldrig kommer att blicka tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0