Elin, min trogna bloggläsare.

Jo, visst har du tjatat. Jag har bara inte kunnit blogga på ett tag, och här är resultatet. Har inte uppdaterat på hur lång tid som helst. Men nu ska jag börja blogga. Detta inlägget ska handla om min trogna bloggläsare Elin. Hon tjatar på mig varje dag om att jag ska uppdatera min blogg. På eftermiddagarna går hon in och kollar om jag har lagt upp något än.

Haha, om det fanns något så skulle du få pris för sveriges skönaste kvinna. Detta inlägget är bara till dig Elin, sluta aldrig läsa min blogg. *RESPEKT* puss


Du är en riktig pudding!

Kommentarer
Postat av: Elin

Aww TACK!:) det här inlägget har jag väntat på lääänge ;) Ska aldrig sluta läsa din blogg! RESPEKT puss

2011-01-20 @ 20:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0