Frågestund: SVAR! (Del 2)

Mina svar:

1. Om du fick välja en artist/band som du bara fick lyssna på i resten av ditt liv, vilka? Det skulle nog faktiskt bli The Beatles, passa till allt. :)
2. Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? Jag skulle vilja kunna klättra på väggar som spindelmannen!
3. Favorit film? Det stora blå! (Rekommenderar)
4. Är Filippa världens bästa människa? Aa det är hon! :)
5. Är du kär? Ja, det är jag..
6. Är din mamma en hest? Min mamma är en snel hest. :)
7. Är din cykel gul? Nepp, den är fan silvrig. Cooooool!
8. Hur är det med dina marsvin? Jorå, full fart asså!
9. Gillar du gröna äpplen mer än röda? Jag gillar nog båda. 
10. Vad handlade allt drama med Hanna om för typ 6 månader sen? Verkade som att ni hatade varandra! Det är nog många som faktiskt undrar om vad det egentligen va. Men det har varit och vi båda försöker nog att glömma det. Jag älskar henne, men alla har sina svackor. Vi hade det helt enkelt inte alls bra. Men nu är allt toppen med Hanna!
11. Hur lärde du känna Sofia Pusa? Ååh, det är en så härlig historia. Det började med att vi inte alls gillade varandra, men då va vi typ inne i kaxperioden (vi var 6-7 år) Sen blev vi vänner och sen dess har vi bara varit oslagbara! (Hon går ju i mitt fotbolls lag) ;)
12. Är din pappa en nakenråtta? Va? Det visste jag inte.. O.o Men jag tror inte det.
13. Favvokläder? Har många olika favoriter, jag älskar att kombinera smycken och kläder! :D
14. Världens bästa skor? Converse! Fast jag älskar mina Platå! ;)
15. Jag hoppas du älskar mig/Sofia pusa Om jag gööööörrr!!!!! <333
16. Kräk eller diaree? pass
17. USA eller Kina? USAAAA
18. Bulle eller godis? Godis
19. Tennis eller musik? Shiit... Tennis, musik.. Tennis.
20. Äpple eller apelsin? Apelsin
21. No eller So? So :)
22. Marielle eller Magnus? Båda är typ världens skönaste personer!
23. Dansa eller spela teater? Båda!
24. Berätta något om dig själv som ingen vet! Ibland får jag tvångstankar att jag måste göra något, när jag var lite va jag tvungen att tänka (123..punkt, slut.) efter varje gång jag hade önskat mig något. Jag är också perfektionist. Jag tycker det är jättejobbigt när saker inte ligger i rätt ordning och kan haka upp mig på om en tavla hänger snett.. Sofia. Detta är en anledning till varför det tar 3 timmar för mig att städa mitt rum.
25. Topp 5 saker jag önskar mig just nu: En tv, stativ till min kamera. Sommar, värme och att sportlovet skulle vara imorgon. :)
Pööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0