Frågestund: SVAR! (Del 1)

Först vill jag bara tacka för alla frågor! Väldigt olika frågor, några mer seriösa och några lite mer oseriösa. Men här är det tillåtet att fråga vad som helst! :)
Det blev så många frågor att jag gör en del 1 och 2. :)
Mina svar:
1. Är du nöjd med dig själv? Till och från, så tror jag nog att alla känner..
2. Har du någon förebild? Jag har massa! Väldigt många inom olika kategorier. :)
3. Gillar du mig? /Elina: Ja, det vet du att jag gör Elina! Jag gillar dig till och med väääldigt mycket! Love 2 u <3
4. Vad skulle du helst förlora, ett ben eller en arm? Oj, oj. Svåååårt, men det skulle nog vara ett ben då..
5. Vad skulle du göra om du var tvungen att peta i Lasse-Åbergs anal i en timme? (annars skulle du få slicka istället) Var det meningen att jag skulle svara på den här frågan?
6. Vad tycker du om råttan i ratatouille? Ganska snygg, har du hans nummer?
7. Får jag bli din man? Tyvärr vet jag inte vem som har skrivit frågan..
8. Vad tycker du om coop forums rabatter? Finns det något bättre!?
9. Gillar du att jämföra tuttar? Jag har ju egna. ;)
10. Har du en vinäger hemma? Skulle tro det assa!
11. Åker du längdskidor? Japp, vasaloppet nästa! eller...
12. Har du någon idol? Jaarå, många :)
13. Om du fick vara kille för en dag, vilken kille i skolan skulle du vara då? Ingen aning.. ;)
14. Om du fick vara en tjej för en dag, vem skulle du vara? Om det inte var i skolan, så skulle jag vara Sofia Pusa. Världens sötaste och härligaste tjej. (Y)
15. Har du och Moa en nära relation? Ja, det har vi. Vi har väldigt roligt med varandra. Allt jag är med om har hon redan gått igenom eftersom hon är mycket äldre än mig. Och därför är det väldigt lätt att prata med henne.
16. Varför gillar du att blogga, och vad är ditt mål med bloggen? Blogga gör jag för att det är kul och skönt att skriva vad man känner. Jag har inte heller något behov av att alla ska läsa min blogg. :)
17. Singel eller förhållande? Ingen aning just nu..
18. Favorit godis? Hallonmatta! ;)
19. Sitta inne med din kille eller gå ut på en fredagskväll? Har ingen kille, men båda kan vara fuun. ;)
20. Bästa bloggarna av dina kompisar som bloggar? Alla mina kompisar som bloggar är så jävla bra!
21. Hur kan du sjunga så bra? För det första.. hur kan du vara så sööt? Helt ärligt, övning och alla i min familj kan sjunga.
22. Bästa killkompis? Jag vet faktiskt inte hur man ska ta den frågan. Väldigt många av mina bra killkompisar ville något mer. Men Calle, går i min klass. Han är en så himla bra kompis! Bara att se honom gör mig glad! Han ger mig alltid hopp här i livet.
23. Bästa tjejkompis? Sofia Pusa <3
24. Gillar du Oskar linnros och Daniel adams ray? Ingen kommentar... ;)
25. Favoritämne i skolan? MUSIK!
26. Vilket gymnasium och vilken linje? Stockholmsidrottsgymnasium, sam. Eller värmdö, sam eller musik. :)
27. Har du hört Oskar linnros och Robyn när dom slagit ihop deras låtar? Nej, tyvärr.
28. Hur många vänner har du på facebook? 698
29. Mjukisbyxor eller jeans? Båda. (:
30. Utekvällar/filmkvällar? Beror på humör. 
31. Vill du börja på internat med mig? (a) Kontakta mig ;)
32. Hur många är ni i din familj? Och vad heter alla? 4, Jag (Inez) Thomas, Anna och Moa :)
33. Favvo sport utan tennis och fotboll? Innebandy eller hockey?
34. Dans/konståkning? Båda!
35. Vad väljer du ta bort: Sångröster (så du inte kan sjunga längre) eller tvång sluta spela foboll och tennis? Åååååh, bara att läsa frågan ger mig rysningar. Nä, jag vill inte tänka på det :P
36. Vad vill du jobba med när du blir äldre? Jag och Sofia ska bli poliser!
37. Favvoegenskaper hos en kille? Åhhh, personligheten. Omtänksam, snäll. bla bla
38. Chips vs Godis? Godis.
39. Fest vs mys? Båd
40. Mandarin vs apelsin? Apelsin men det är lättare att äta mandarin. (aa)
41. Favvospel? Ingen aning.. :P
42. Önskeland att åka till? Något varmt!
43. Tycker du att Justin Bieber är snygg? AAAAAAA.. *host*
44. Hur fixar du ditt hår och vilket tar längst, smink eller hår? Ibland orkar jag inte fixa håret men jag brukar ha i hår styling-gelé och sminket tar nog längst tid (när jag orkar.)
45. Varför är du så snygg? Det ligger i min natur.. hihi
46. Gillar du fotboll? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaAAAAAAA
47. Gillar du hästar? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
48. Gillar du din klass? IBLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND
49. När vill du gifta dig? Jag är redan gift!! Kolla facebook..
50. Vem är bästa killen i din klass, och vem är bästa tjejen i din klass? Bästa tjejen är jag och bästa killen, ingen aning..
51. Vem är din bästis? Längst? Sofia pusa (: <3
52. Hur går det med tennisen? Jorå, det går bra! ;)
Det här va alltså Del 1. Del 2 kommer upp lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0