Från toppen till botten.

Rubriken säger allt. Förstår inte att jag lät detta hända, ibland blir man så trött på sig själv.. 
Känslor är som spikar.. Lätta att slå i, men svårare att få ut. Du fick mig att le, känna någon slags värme som inte ens går att beskriva. Just nu är det bara en stor klump med blandade känslor, vet inte vad jag känner just nu. Allt kändes så jävla bra förut. Fan, jag kan inte koncentrera mig längre eftersom det bara är du som finns i mina tankar.

Du fick mig att känna mig bra. Jag älskade den där känslan varje gång vi pratade. Men varför ska man låta kärleken förstöra allt? Samtidigt som man fokuserar sig på att glömma vill man bara spola tillbaka och stanna tiden då allt va som bäst.

Kommentarer
Postat av: Sara

snygga människa! <3

2011-01-22 @ 00:50:46
URL: http://mascarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0