Mitt år!

2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yesbox 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag skaffade mig faktiskt 1 löfte 2010, det höll jag också! *stolt*
3. Har du ställt upp i någon tävling under 2010? Aa, tennis jao
4. Dog någon som stod dig nära? Nope
5. Vilka länder besökte du? Italien och England :)
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Faktiskt, ja.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Hehe..
8. Vad var din största framgång 2010? Jag har ju haft väldigt många framgångar så.. Fast näää, vet inte. 
9. Största misstaget? Har gjort mycket som jag önskar ogjort. :/
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag råkar ha världens bästa immunförsvar så jag har inte varit så mkt sjuk, men har varit skadat i stort sätt hela året.. :(
11. Bästa köpet? Systemkameran, fast det var inte jag som köpte den :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, skor och biobesök. 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Väldigt mycket! 2010 har varit ett väldigt bra år. 
14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010? "One" Efter resan till Italien med 9M satt den som fastklistrad i huvudet. Låten väcker fina minnen med hela Itaalllyyyyyy.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har haft ovanligt jobbiga stunder det här året, men man ska inte tänka negativt. Efter regn kommer solsken ju!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar att jag hade spenderat mer tid med mina vänner, bland de tex barndomsvänner man inte träffat på en evighet. Men hela veckorna och helgerna gick åt till att träna :/
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag önskar nog att jag i början på 2010 hade tagit det lite lugnare med träningar och matcher och så eftersom jag fick benhinneinflammation och väldigt mkt skador som aldrig ville försvinna.. 
18. Hur tillbringar du julen? Med familj och släkt. Firar 2 olika, först på julafton med mammas släkt och några dagar efter med pappas släkt. Men det är bara för att vi inte är hemma hos oss på julafton, annars skulle vi vara alla tsm.
19. Blev du kär i år? Jao.. 
20. Favoritprogram på TV? Brukar inte titta så mkt på tv
21. Bästa boken du läste i år? Ingen aning :O
22. Största musikaliska upptäckten?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Inte som jag kan komma på nu iaf. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jag har väldigt varierad stil.
29. Vad fick dig att må bra? Mina fina vänner och musiken :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Channing tatum :D 
31. Vem saknade du? Giesela
32. De bästa nya människorna du träffade? Oooh, har träffat väldigt många nya underbara människor!

(x) sprayat hårspray i ögat?
(x) trasslat in ditt hår i hårborsten?
(x) gått in i en lycktstolpe?
(x) fått tuggummi i håret?
(x) fastnat med tungan i ett räcke på vintern?
(  ) slagit sönder ett glas när du ska hålla tal?
(  ) missat blomkrukan när du skulle vattna blommorna?
(  ) trampat barfota på en igelkott, geting eller liknande?
(  ) tagit på vänsterskon på högerfoten och tvärt om?
(x) slagit dig på fingret med en hammare?
(x) råkat trycka på stänga-knappen på datorn?
(  ) snubblat på en fotboll?
(  ) gett kattmat till din hund eller tvärtom
(  ) kallat en lärare för mamma eller pappa?
(  ) stoppat in en cigarett åt fel håll i munnen?
(  ) fått IG på fler än fem prov i rad?
(x) sprungit på ett litet barn?
(  ) gått i en vattenpöl med ett hål i skosulan?
(x) tryckt in din nyckel i fel skåp och försökt att öppna?
(x) frågat vart din mobil är när du håller den i handen?
(  ) gått in till fel hus när du skulle hem/ eller till kompis
Resultat: 10
5-10 - du är rena geniet
11-15 du kunde ju varit smartare
16-20 - Du behöver gå ett extra år i skolan
21 elr mer- SÖK HJÄLP!
Yay, jag är ett geni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0