6 dagar kvar..

Oj, vilken uppdatering jag har haft! Helt ärligt, har prioriterat andra saker under sommaren, tex som att vara med mina underbara vänner ♥ Men nu är det 6 dagar kvar tills skolan börjar och sommarlovet går mot sitt slut. Det innebär back to reality.. Så, nu tänker jag börja blogga igen, eller förhoppningsvis ibland.
.

Lägger också in lite info om vad jag har gjort under dagen. Idag (eller igår enligt klockan) så åkte jag till forum med min syster och shoppade lite. Senare på kvällen åkte jag till Sofia där vi kollade på film och bakade mm. Jättemysigt och hon är för härlig den där tjejen! ♥

.
Här är en bild på henne som jag tog under kvällen, spåååårat. Med hennes citat:

-Jag är född till att jaga turkar så att dom kan ta mig bakifrån. Don't fuck with me...
hahah
.
Imorgon ska jag först städa och boka tid för klippning, sen ska jag till stan och träffa Angelica, första gången på heela sommaren. Aja, hoppas ni har det lika bra som jag har det. PEACE OUT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0