Bio Bio Bio

Igår var jag på bio med några tjejer som går i min klass, väldigt trevligt. :) Vi såg filmen Easy A, som faktisky var väldigt bra! Blev lite krångligt bara eftersom jag hade reserverat biljetter men vi kunde inte hämta ut dom fast vi va där... bla bla bla. Iaf, sen när vi skulle boka var alla platser bokade så vi gick på den sena bion på rigoletto istället.

Idag har jag också varit på bio med min stora syster och min mamma eftersom min syster kom hem idag. :)
Vi såg "The tourist" och den var faktiskt vääldigt bra! Var tvungen att direkt efter bion skicka iväg ett sms till Johanna att den var så bra att man vill se den igen, eftersom hon skulle på den dagen efter.
Aja, de här två kan jag absolut rekommendera eftersom båda är väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0