SOMMARTIDER

Kände att det var dags för lite uppdatering. Idag har min familj planerat att åka till Ikea, så det blir en liten härlig bilfärd till Ikea. Det låter faktiskt som en bra idé, jag menar.. kolla ut genom fönstret. Har regnat ett bra stund nu.. 
Okej, nu kanske ni tänker: wtf?! Varför döper hon ett inlägg till sommartider när det är världens sämsta väder ute?! :S Okej ni kanske inte tänkte precis så, men det är faktiskt för att jag just nu sitter och lyssnar på sommartider, det får mig iaf på lite bättre humör. ÄLSKAR LIVET!
.
Ikväll blir det nog att träffa ELIIIIIIN, den lille söta ungen! :D Haha, hon är verkligen en härlig chey!
Hoppas ni alla har ett trevligt sommarlov! ♥
.

Tumblr_ln1b8ycziz1qzh7tdo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0