UNDERBART

Idag har jag haft streeeesss på hög nivå. Först prov i skolan, sen forum för att köpa present till min fina syster som tar studenten imorgon! Sen hem och plugga, för att sedan städa och återigen plugga... Hann faktiskt kolla på matchen lite, det går bra nu Sverige! :] Och nyss har mamma förhört mig på hela kap. Har prov imorgon.. Dock det sista provet på hela grundskolan!! NAJS.
-
Imorgon har jag prov på morgonen, sen rep och lunch. Efter repet så kommer mamma och pappa och hämtar mig, sen åker jag för att fira att min syster tar studenten, så då ska vi till hennes skola och gratta henne. Sen blir det studentmottagning och allt.. Aja, mycket stress men förhoppningsvis blir det bra.
-
Men nu ska jag gå och lägga mig för att orka med allt, och för att göra ett bra proooooooooooooooov... hatar det ordet, men snart behöver jag inte säga det för då är det looooov!!! Jag älskar det ordet!! LOOOOOOOOOOOOOV ♥
-

Cute-girl-lovely-nature-sunshine-sweet-favim.com-37702_large

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0