Jag vet att det finns Änglar...

...för annars skulle inte den här tjejen finnas. Hon är så himla underbar! Jag tror att hon och jag har delat alla känslor som man kan dela.. Hon får mig på så bra humör och nu när allt är sämst, så förstår hon precis hur jag känner. Hon får mig att känna mig trygg. Hon är en är en så himla fin tjej. Vi pratar varje dag men det känns ändå som att jag inte får nog av henne. Min kärlek till henne är så himla stor. Så underbara personer som hon finns det inte många av. Det roliga är att vi inte har kännt varandra så länge! Men jag älskar henne ändå så jäääkla mycket!
Kärlek till dig Vendela.
Du är helt underbar, låt ingen annan få dig att tro något annat. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0