SÖNDAG

Har nästan precis vaknat (rekord) och nu ska jag sätta mig och försöka plugga. Idag är det söndag, vilket innebär att det är skola imorgon.. Helgen går så jävla fort ju! Jag kan helt ärligt säga att den här helgen har varit den sämsta på riktigt länge! Först avslutas fredagen så jävla dåligt och jag blir bara sur och besviken om jag tänker på det. Och nu söndag, dags för plugg när man inser att det kommer en ny vecka imorgon. Det var ganska många som frågade mig och undrade över vad det var som faktiskt hände i fredags, men jag kan tyvärr inte säga det här på bloggen. Men jag hoppas att alla ni har en trevlig söndag. ♥

Tumblr_lfzyrlwvlf1qz4d4bo1_500_large

"Dear math, I am sick of finding your "X".
Just accept the fact that she is gone. 
Move on, dude."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0