Dålig fantasi

Jahaapp, nu bloggar jag igen. Känner att jag måste ta igen lite nu, har faktiskt inte bloggat på länge och senaste dagarna har det blivit 1 gång om dagen... Inte bra. Idag har jag åkt skridskor första gången i år, man kan kalla det premiär. Imorgon ska jag fira min mormor så snart ska jag åka till forum och köpa lite presenter till henne :)
Jag lovar att jag ska bli mycket bättre på att lägga upp bilder, själv tycker jag att bloggar utan bilder är tråkiga och så lägger jag inte ut bilder själv? Nu för tiden ligger min systemkamera bara på mitt skrivbord och väntar på att jag ska fota med den, men jag hinner aldrig lägga in bilderna på datorn.. Aja jag lovar att jag efter lovet ska börja lägga upp bilder i mängder. 

Den här låten måste vara den mest irriterande låten när man har ont i huvudet. Jag klarar verkligen inte av "sån" här musik ibland. Är det här nya fjortismusiken? Tycket människor verkligen att sån här musik är bra eller gillar dom det bara för att "alla andra" gör det?.. Detta är ett sånt här tillfälle då man nästan vill slå sönder datorn när musiken spelas, aja vill nästan inte ens lägga upp låten på bloggen men jag gör det.. ;)



Kommentarer
Postat av: Filippa

Men vad tänker du med kvinna? Haha var tvungen att kommentera, adamsray är ju bienbienbien!! haha

2010-11-06 @ 19:17:08
URL: http://filippatora.blogg.se/
Postat av: Inez

Haha, texten är fin men man förstör den med den här melodin ;)

2010-11-09 @ 21:36:07
URL: http://likenoothercan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0