DAG 4

Mina mål och drömmar här i livet.

En av de saker som jag har som mål, eller önskning som jag vill göra, är faktiskt att hoppa bungyjump! Det verkar så himla kul, och man får massa adrenalin i kroppen innan man ska hoppa. Det ska jag göra någon gång, iaf innan jag dör! ♥

Men jag har också ett annat mål jag måste klara av, eller göra!

Jag måste inom de närmsta veckorna eller dagarna (?!) slå rekordet på fruit ninja! Jag måste få 500 poäng! Bara detta eftersom jag tävlar mot ELIN i min parallell klass, men jag äger henne redan. Hon har 398 och själv har jag då 426 (stolt) hihi. Lägger ut en bild på min motståndare! ♥

 


På bilden: Förlorare. ♥


Kommentarer
Postat av: Elina

jag har 511! JAG ÄR BÄST :D

haha

2011-04-06 @ 09:44:08
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: Elin

Inez, en dag kommer jag ÄGA dej, vänta du bara! <3

2011-04-06 @ 17:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0