SKOLA IMORGON

Jag har alltså inte slutat blogga, jag upptaderar bara inte lika ofta. Idag var planerna att jag skulle gå på bio med Frida, men eftersom filmen bara gick när hon skulle bort så blev det inget. :/ Så idag har jag haft sovmorgon eftersom vi har varit lediga, sen har jag solat (såklart) och pluggat.. Imorgon är det verkligen skola, känns inte som det. Drömde faktiskt att det var sommarlov, sen vaknade jag av att mamma ringde. Gu, vad jag längtar till sommarlovet nu! ♥

 

 

Tumblr_lk8utreedu1qeupggo1_500_large


Kommentarer
Postat av: hopplösa unge inez! <3

fyfan jag längtar inte till sommarlovet! längtan efter dig kommer döda mig! :'( <3

2011-04-26 @ 20:46:27
Postat av: klara

sv; tackar! Jag använder sony a330 men ska snart byta upp mig! :)

2011-05-02 @ 08:24:24
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0