Jag skulle aldrig...

...kunna tänka mig ett liv utan dig! Jag vet faktiskt inte hur vi började vara med varandra, men det tog inte långt tid innan jag insåg hur mycket bättre du fick mig att må och hur glad jag var när jag var med dig. Man brukar säga att man alltid finns där för sin kompis, men du fanns verkligen när jag behövde det som mest. Och du finns alltid om jag behöver prata. Vi har pratat om det och frågat oss själva hur vi började vara med varandra. Men det jag kanske inte sagt är att, den tiden som du har funnits där och all tid vi har varit med varandra har varit det bästa. Den dagen jag kom till skolan och du gick fram till mig och började gråta och förklarade vad jag hade gjort mot mig själv. (du vet vem du är) Då förstod jag hur mycket du verkligen brydde dig. Och jag förstod att jag verkligen inte skulle klara mig utan dig.
Du är det finaste jag vet och jag kommer alltid älska dig.


Kommentarer
Postat av: Sara

älskar dej, du betyder allt <3

2011-02-22 @ 22:09:25
URL: http://mascarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0