STREEEEESSSS

Idag efter skolan så gick jag, hanna, elina och olivia till forum och fikade och pratade. Myyss. Sen åkte jag hem för att spela fotboll... i regnet. Dom här veckorna är inte precis dom bästa... Jättestressigt med skolan och maassa nationellaprov.. Idag kom min syrra in i mitt rum efter att ha pluggat och la sig brevid mig och sa att hon va skittrött på skolan och frågade om jag kunde söka på youtube om det fanns någon låt som hette fuck school. :P
Aja.... Jobbigt att behöva gå 3 år till efter det här.. usch orkar inte ens tänka på det. Det är iaf sommarlov om ca 3 veckor.. :D ♥
-

Jag önskar att jag var fri som en fågel, 
Då skulle jag kunna flyga här ifrån och det skulle inte räknas som att fly. 
Den här bilden betyder mycket, för det är mina kompisar som gör att jag får känslan av att kunna flyga, fri som en fågel. Jag älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0