Fika

Sitter i forum på barista och fikar med Maria, Olivia och Angelica. Kanonkul som benjamin skulle säga! ;)
Nu har vi varit i forum sedan skolan slutade, snart ska Maria gå eftersom hon har utvecklingssamtal om 10 minuter :P Snart ska vi och shoppa lite, om Angelica någon gång kommer sluta prata med sin pojkvän. Haha nu börjar dom spela gubben i lådan på cafét åååååh, jag gillar den verkligen inte. Olivias favorit dock, så man kan inte säga att man inte gillar den då får man ett liten sur blick. Olivia kan till och med texten utantill, patetiskt. Aja alla hälsar till mina favorit läsare. Kraaam


En bild på mig och Fanny från sommaren, henne träffade jag också i Forum. Trevligt Trevlig :) pööss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0