Teest

Vilken svordom använder du mest? Faan :)

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Beror på vilket humör jag är på :p 

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Inget planerat just nu, skulle nog spara pengarna.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jag vet nått som inte du vet... tralalalalal 

Kan du vissla?
Ka-an du vissla Inez, ja visst kan jag de! ;)

Tittade du på tecknat när du var liten? Det gjorde väl alla?

När flög du senast? I augusti när vi var i Italien med klassen.. åh, minnen.

Pratar du några andra språk? Ja, engelska svenska och lite spanska.

Har du gråtit offentligt? Ja, men jag brukar inte gråta. 

Vad har du med dig in på bion?
En eller flera kompisar.

Vad har du för väder? Ljusblå himmel men börjar bli lite mörkt. 

När sov du senast på golvet?
Det var ett tag sen

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag fungerar oavsett om jag sover eller inte.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja, ibland kan det bli lite mycket eftersom jag tränar ganska mkt.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
16..

Tror du på liv på andra planeter? Oj, det har jag inte ens tänkt på?..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Fortsätt simma, fortsätt simma.. Haha nee men jag brukar tänka på allt bra som har hänt mig och jag har faktiskt ett jävligt bra liv. 

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jaaaaaa, absolut det vill jag verkligen!! 

Tycker du om att krama folk? Det är myysigt ;)

Äger du en digitalkamera? 2 digitalkameror och 1 systemkamera. 

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det klart? 

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ibland kan jag få det. 

Är du mörkrädd? Har varit.. 
Brukar du komma i tid? Alla har väl kommit sent någon gång? .. ^^

Kan du laga mat? Kan fiskar simma?

Favoritdricka när du är riktigt törstig? Vatten

Vad ska man göra för att få dig irriterad? Jag vet faktiskt inte om jag vill nämna det här.. 

Någon jag stör mig på? Just nu en person som har sjunkit väldigt lågt, det var tydligen inte bara jag som tyckte det fick jag veta för någon dag sen. 

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? 0.. 

Använder du hudkräm? Japp :)

Micro-pop eller poppa själv?
Mikro, vet inte hur man poppar själv..

Brukar du baka? Hej jag heter Inez och jag brukar baka!

Röstade du i det senaste valet? Jag får inte rösta

Vilken låt lyssnade du senast på? John Mayer - Your body is a wonderland. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0