Frågor

1. Hur blir ditt namn baklänges?
- zeni..

2. Har du husdjur?
- Ja, två marsvin.

3. Har du gjort en snöängel i år?
- Ja, faktiskt.

4. Platt eller lockigt hår?
- Jag har platt hår, men vill ha lockigt. Fuskar ibland med locktången..

5. Vad gör du när det regnar?
- Går på bio med kompisar.

6. Vad har du för startsida på ditt Internet?
- Facebook .. ;)

7. Hur gammal har du tänkt att bli?
- Minst 100år.

8. Kan du gå ner i spagat?
- Kunde när jag gick på gymnastik, nu har jag inte provat seriöst med tror inte det.. :P

9. Läser du på baksidan av mjölkpaketet?
- Tråkig fråga -.- Nej det gör jag inte..

10. Sommar eller vinter?
- Sommar, helt klart!

11. Tänt eller släckt när du skall sova?
- Släckt?.. (lr?)

12. Älskar du att sjunga?
- Dum fråga..

13. Brukar du sjunga mycket?
- Jag sjunger nästan varje dag i skolan, hemma, i bilen, i duschen.. Om det är mycket så jaa..
(Sjunger hela tiden)

14. Kan du ditt mobil nummer utantill?
- Men jaa..

15. Har du någon gång sminkat dig till punkare?
- Säkert någon gång..

16. Är du höjdrädd?
- Nej, mitt mål är att hoppa fallskärm innan jag dör.

17. Vart vill du helst åka?
- New York, helt klart!

18. Duscha eller bada?
- Baada :)

19. Vem kramade du senast?
-Sofia.

20. Gillar du någon?
- Ja, det gör jag.



Kommentarer
Postat av: Adam

Sen när blev New York ett eget land? :D

2010-10-24 @ 00:19:05
Postat av: Inez

Haha, det ska stå USA.. Trodde det stog: vart vill du åka? haha .. :P

2010-10-24 @ 13:44:15
URL: http://likenoothercan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0