Le igen.

Det känns bra att jag fortfarande är vaken fast jag har träning imorgon.. Rolig fredag det har varit (Y) Idag har jag inte gjort någonting, kollat på en film.. kul. Men jag va verkligen inte på humör idag.
Även fast man nästan inte kan så finns det alltid vissa vänner som finns där och gör så att man alltid kan le. Fan vilka fina vänner jag har. Verkligen alla, de finns där när man behöver dom. Åhh Jag älskar er.
Imorgon ska jag först träna sen skulle jag fika med mamma och på kvällen ska jag på bio med Frida och se The tourist. Har ju redan sett den, och bestämde mig direkt efter att jag skulle se den igen. Enligt mig är det väldigt bra, men jag blir förbannad när det bara får en 1 i DN.. Aja, vad ska man göra liksom?

Kommentarer
Postat av: Sara

veeet! Vad är grejen med att ge den en 1a!?!? DEN ÄR BRAAA <3

2011-01-23 @ 22:10:28
URL: http://mascarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0