HOPPAS DET VAR VÄRT DET!

Ojojoj, vart ska man börja? Massa problem, som alltid. Ville avsluta kvällen lite trevligt med en middag med några tjejer, men faaan vad det spårade. Seriöst. Hoppas det var värt det, för sådär gör man bara inte. Ni vet vad jag menar. Fy fan (ursäkta svordomen) men nu ska jag bara glömma det. Känner att min hjärna är overload, det är bara för mycket som händer just nu. Men det här, det var liksom inte okej. Att utsätta oss för det här... 
Så för att glömma så ska jag sätta på vatten och dricka te och sen har jag faktiskt inte bestämt vad jag ska göra eftersom min tanke var att vara ute idag, men jag har nog inte ens kommit så långt i tankarna just nu. Känner att jag bara vill glömma. Hoppas ni andra har en trevlig fredagskväll. ♥

Tumblr_l9lh6qdrfi1qae53jo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Elina

Inez! Vad har hänt? Messa mig om du vill berätta eller bara snacka <3

2011-03-19 @ 09:35:19
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har hänt?? :/

2011-03-19 @ 17:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0